Subject: Reiu-Liiva liivamaardla ja Via Baltica trassikoridor
From: Caspar Rüütel <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 18:29:43 +0200

Tere!

Pöördume Transpordiameti poole seose Kliimaministeeriumi 27.02.2025
kirjaga nr 14-6/24/111-9 (vt I manus). Ministeerium väidab oma kirjas, et
kavandatava Rail Baltica trassi kõrvale taotletav Reiu-Liiva II
liivakarjäär (vt II manus) kattub kavandatava Via Baltica trassikoridoriga
ja soovitab teha koostööd Transpordiametiga, et selgitada välja
kaevandamise võimalused ja tingimused ning kas tegevus on kooskõlas Pärnu
maakonnaplaneeringuga „Põhimaantee nr 4 (E67) Tallinn–Pärnu–Ikla (Via
Baltica) trassi asukoha täpsustamine km 92,0–170,0“.

Palume Transpordiametilt tagasisidet, kas olukorras, kus keskkonnaregistri
maardlate nimistus on Reiu-Liiva liivamaardla juba aktiivse tarbevaruga
arvel, kas tõesti kavandab Transpordiamet Reiu-Liiva II taotletavale
mäeeraldisele uut Via Baltica trassikoridori? Juhul, kui see nii on, kas
on võimalik meile edastada graafilised materjalid, kuhu uut trassi
kavandatakse?

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

Marina Minerals OÜ

Jalgpalli 21, Tallinn 11312, Estonia

M +372 5698 7373

E [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.